Nice to meet you
Nice to meet you
Wij zijn Arco Bregman, Monique Peeperkorn en Henno Oldenbeuving. Wij zijn zelfstandige ondernemers met elk ons eigen specialisme. We werken met thema's als studiekeuze, motivatie, ondernemerschap en merkdenken in het onderwijs. Wat ons bindt? Onze passie voor onderwijs en jongeren. We werken graag samen met jouw team. Op jullie locatie of online. Mr. Keating is een netwerkbureau dus als het nodig is, breiden we onze aanpak uit met vakspecialisten uit ons brede netwerk.
Arco Bregman
Arco droomde van de Toneelschool, maar zijn verstand koos voor de Hotelschool in Maastricht. Daarna startte hij in het marketing- en communicatievak. De laatste 10 jaar als directeur en partner bij Youngworks. Daar heeft hij voor verschillende onderwijsinstellingen en opleidingen gewerkt aan positionerings- en profileringsvraagstukken.
Arco is een communicatieprofessional en sleutelt graag aan de perfecte strategie. Maar hij houdt ook oog voor detail tijdens de uitwerking. Hij kent de markt en beschikt over een breed netwerk. In werksessies daagt hij je uit en brengt graag nieuwe ideeën in. Daarbij handelt hij altijd vanuit het belang van jou als klant.
Je vindt Arco in de keuken, op de fiets in de duinen, op de tennisclub, of op de bank met een boek of Netflix serie.
Monique Peeperkorn
Monique bezocht vele open dagen. Van Wiskunde tot Toerisme. Het werd uiteindelijk Rechten. Achteraf was Psychologie misschien een betere keuze geweest, want direct na haar studie rolde ze het marktonderzoek in. Daarbij werkt Monique graag met jongeren.
Als marktonderzoeker voert ze gesprekken met jongeren over school- en studiekeuze. Maar ook over vrijetijdsbesteding, mediagebruik en geldzaken.
Voor opdrachtgevers zoekt Monique uit wat jongeren beweegt. En wat hun motivaties en behoeften zijn. Zodat jouw instelling die inzichten kan meenemen in (strategische) beslissingen.
Je komt Monique tegen op het hockeyveld, op het strand met de hond, in de bios of in de boekhandel op zoek naar het zoveelste nieuwe boek.
Henno Oldenbeuving
Henno maakte een intrinsiek gemotiveerde keuze voor de ALO. Sporten was alles voor hem. Maar in zijn eerste baan als gymleraar ontdekte hij waar hij écht veel energie kreeg. Namelijk onderwijs ontwerpen dat aansluit bij de motivatie van leerlingen of studenten. Na gewerkt te hebben voor APS en Youngworks is hij doorgegaan op dit pad.
Henno coacht onderwijsteams over thema's als ondernemerschap, motivatie, vernieuwing. Hij wil professionals die werken met jongeren inspireren. Zijn drive is het beste uit jongeren te halen. Voor henzelf en hun omgeving. Daarbij is pedagogisch vakmanschap essentieel.
Je komt Henno bij zijn vrienden en gezin tegen. Kokend, wandelend, bij een concert of in het buitenland. Oh ja, en hij reist ook veel wedstrijden af met zijn skateboardende dochter.
Wij zijn Arco Bregman, Monique Peeperkorn en Henno Oldenbeuving. Wij zijn zelfstandige ondernemers met elk ons eigen specialisme. We werken met thema's als studiekeuze, motivatie, ondernemerschap en merkdenken in het onderwijs. Wat ons bindt? Onze passie voor onderwijs en jongeren. We werken graag samen met jouw team. Op jullie locatie of online. Mr. Keating is een netwerkbureau dus als het nodig is, breiden we onze aanpak uit met vakspecialisten uit ons brede netwerk.
Arco Bregman
Arco droomde van de Toneelschool, maar zijn verstand koos voor de Hotelschool in Maastricht. Daarna startte hij in het marketing- en communicatievak. De laatste 10 jaar als directeur en partner bij Youngworks. Daar heeft hij voor verschillende onderwijsinstellingen en opleidingen gewerkt aan positionerings- en profileringsvraagstukken.
Arco is een communicatieprofessional en sleutelt graag aan de perfecte strategie. Maar hij houdt ook oog voor detail tijdens de uitwerking. Hij kent de markt en beschikt over een breed netwerk. In werksessies daagt hij je uit en brengt graag nieuwe ideeën in. Daarbij handelt hij altijd uit het belang van jou als klant.
Je vindt Arco in de keuken, op de fiets in de duinen, op de tennisclub, of op de bank met een boek of Netflix serie.
Monique Peeperkorn
Monique bezocht vele open dagen. Van Wiskunde tot Toerisme. Het werd uiteindelijk Rechten. Achteraf was Psychologie misschien een betere keuze geweest, want direct na haar studie rolde ze het marktonderzoek in. Daarbij werkt Monique graag met jongeren.
Als marktonderzoeker voert ze gesprekken met jongeren over school- en studiekeuze. Maar ook over vrijetijdsbesteding, mediagebruik en geldzaken.
Voor opdrachtgevers zoekt Monique uit wat jongeren beweegt. En wat hun motivaties en behoeften zijn. Zodat jouw instelling die inzichten kan meenemen in (strategische) beslissingen.
Je komt Monique tegen op het hockeyveld, op het strand met de hond, in de bios of in de boekhandel op zoek naar het zoveelste nieuwe boek.
Henno Oldenbeuving
Henno maakte een intrinsiek gemotiveerde keuze voor de ALO. Sporten was alles voor hem. Maar in zijn eerste baan als gymleraar ontdekte hij waar hij écht veel energie kreeg. Namelijk onderwijs ontwerpen dat aansluit bij de motivatie van leerlingen of studenten. Na gewerkt te hebben voor APS en Youngworks is hij doorgegaan op dit pad.
Henno coacht onderwijsteams over thema's als ondernemerschap, motivatie, vernieuwing. Hij wil professionals die werken met jongeren inspireren. Zijn drive is het beste uit jongeren te halen. Voor henzelf en hun omgeving. Daarbij is pedagogisch vakmanschap essentieel.
Je komt Henno bij zijn vrienden en gezin tegen. Kokend, wandelend, bij een concert of in het buitenland. Oh ja, en hij reist ook veel wedstrijden af met zijn skateboardende dochter.
Wij zijn Arco Bregman, Monique Peeperkorn en Henno Oldenbeuving. Wij zijn zelfstandige ondernemers met elk ons eigen specialisme. We werken met thema's als studiekeuze, motivatie, ondernemerschap en merkdenken in het onderwijs. Wat ons bindt? Onze passie voor onderwijs en jongeren. We werken graag samen met jouw team. Op jullie locatie of online. Mr. Keating is een netwerkbureau dus als het nodig is, breiden we onze aanpak uit met vakspecialisten uit ons brede netwerk.
Arco Bregman
Arco droomde van de Toneelschool, maar zijn verstand koos voor de Hotelschool in Maastricht. Daarna startte hij in het marketing- en communicatievak. De laatste 10 jaar als directeur en partner bij Youngworks. Daar heeft hij voor verschillende onderwijsinstellingen en opleidingen gewerkt aan positionerings- en profileringsvraagstukken.
Arco is een communicatieprofessional en sleutelt graag aan de perfecte strategie. Maar hij houdt ook oog voor detail tijdens de uitwerking. Hij kent de markt en beschikt over een breed netwerk. In werksessies daagt hij je uit en brengt hij graag nieuwe ideeën in. Daarbij handelt hij altijd vanuit het belang van jou als klant.
Je vindt Arco in de keuken, op de fiets in de duinen, op de tennisclub, of op de bank met een boek of Netflix serie.
Monique Peeperkorn
Monique bezocht vele open dagen. Van Wiskunde tot Toerisme. Het werd uiteindelijk Rechten. Achteraf was Psychologie misschien een betere keuze geweest, want direct na haar studie rolde ze het marktonderzoek in. Daarbij werkt Monique graag met jongeren.
Als marktonderzoeker voert ze gesprekken met jongeren over school- en studiekeuze. Maar ook over vrijetijdsbesteding, mediagebruik en geldzaken.
Voor opdrachtgevers zoekt Monique uit wat jongeren beweegt. En wat hun motivaties en behoeften zijn. Zodat jouw instelling die inzichten kan meenemen in (strategische) beslissingen.
Je komt Monique tegen op het hockeyveld, op het strand met de hond, in de bios of in de boekhandel op zoek naar het zoveelste nieuwe boek.
Henno Oldenbeuving
Henno maakte een intrinsiek gemotiveerde keuze voor de ALO. Sporten was alles voor hem. Maar in zijn eerste baan als gymleraar ontdekte hij waar hij écht veel energie kreeg. Namelijk onderwijs ontwerpen dat aansluit bij de motivatie van leerlingen of studenten. Na gewerkt te hebben voor APS en Youngworks is hij doorgegaan op dit pad.
Henno coacht onderwijsteams over thema's als ondernemerschap, motivatie, vernieuwing. Hij wil professionals die werken met jongeren inspireren. Zijn drive is het beste uit jongeren te halen. Voor henzelf en hun omgeving. Daarbij is pedagogisch vakmanschap essentieel.
Je komt Henno bij zijn vrienden en gezin tegen. Kokend, wandelend, bij een concert of in het buitenland. Oh ja, en hij reist ook veel wedstrijden af met zijn skateboardende dochter.
Monique is een sterke senior onderzoeker die zowel thuis is in gecompliceerde onderzoeksvragen als het bondig formuleren van de resultaten. Monique is gefocust om de achterliggende vraagstukken bloot te leggen. Dat maakt, dat het heel prettig samenwerken is.
Bram Wolf
Senior Consultant | Innovam
KnopTitel dia
Arco heeft veel voor een aantal scholen van Dunamare betekend. Hij is een plezierige, kundige en strategische sparringpartner en een échte vakman.
Jesseke van Buuren
Hoofd communicatie Dunamare Onderwijsgroep
John TaylorTitel dia
Jongerenmarketing is een moeilijke tak van sport. Arco gebruikt die kennis om je als klant mee te nemen, de reis naar iets nieuws aan te gaan en uit gewoontes en heilige huisjes te breken.
Jeroen Veen
Sr. Communicatieadviseur Chemelot Innovation and Learning Labs (CHILL)
Rina BrickTitel dia
Ik heb Arco leren kennen als een cratieve en originele strateeg. Hij is enthousiast, brengt nieuwe ideeën en invalshoeken.
Jelma Dekker
Manager Marketing & Communicatie ROC Friese Poort
Knop
Monique is een sterke senior onderzoeker die zowel thuis is in gecompliceerde onderzoeksvragen als het bondig formuleren van de resultaten. Monique is gefocust om de achterliggende vraagstukken bloot te leggen. Dat maakt, dat het heel prettig samenwerken is.
Bram Wolf
Senior Consultant | Innovam
KnopTitel dia
Arco heeft veel voor een aantal scholen van Dunamare betekend. Hij is een plezierige, kundige en strategische sparringpartner en een échte vakman.
Jesseke van Buuren
Hoofd communicatie Dunamare Onderwijsgroep
John TaylorTitel dia
Jongerenmarketing is een moeilijke tak van sport. Arco gebruikt die kennis om je als klant mee te nemen, de reis naar iets nieuws aan te gaan en uit gewoontes en heilige huisjes te breken.
Jeroen Veen
Sr. Communicatieadviseur Chemelot Innovation and Learning Labs (CHILL)
Rina BrickTitel dia
Ik heb Arco leren kennen als een cratieve en originele strateeg. Hij is enthousiast, brengt nieuwe ideeën en invalshoeken.
Jelma Dekker
Manager Marketing & Communicatie ROC Friese Poort
Knop