Let's work together

Let's work together

Let's work together

Toe aan het beter verbinden met studiekiezers en studenten?


Mr. Keating ondersteunt professionals in het vo, mbo, hbo en wo op het gebied van communicatie, motivatie van jongeren, en inzichten over studiekiezers en studenten.                                                                           

We bedenken niet alleen, wij realiseren. 

Met je team pakken we door en zorgen we dat de goede ideeën tot leven komen, in de organisatie en daarbuiten. Daarnaast geven we over genoemde expertises trainingen en workshops om je team en organisatie te versterken.

Toe aan het beter verbinden met studiekiezers en studenten?


Mr. Keating ondersteunt professionals in het vo, mbo, hbo en wo op het gebied van communicatie, motivatie van jongeren, en inzichten over studiekiezers en studenten. We bedenken niet alleen, wij realiseren. Met je team pakken we door en zorgen we dat de goede ideeën tot leven komen, in de organisatie en daarbuiten. Daarnaast geven we over genoemde expertises trainingen en workshops om je team en organisatie te versterken.

“Welk beeld wil je dat (toekomstige) studenten en medewerkers van de opleiding hebben, hoe uniek en relevant is dit en hoe maak je dat waar?” 


Ga aan de slag met Arco!


In het oriëntatie en keuzeproces van studiekiezers speelt communicatie een belangrijke rol. De juiste voorlichting zorgt ervoor dat jongeren een realistisch beeld krijgen en beter kunnen nagaan of een opleiding bij hun dromen en ambities past.

                                                                                          Met jouw team bedenkt en bouwt Arco een eigen merkverhaal. Met in de kern een visie, merkwaarden en een belofte. Het merkverhaal helpt intern bij het bepalen van prioriteiten en activiteiten.

                                                                                          Het is tevens de rode draad voor alle activiteiten in de student journey. De vertaling van het merkverhaal in een creatief concept maakt de communicatie memorabel, voor jongeren èn de eigen organisatie.

“Welk beeld wil je dat (toekomstige) studenten en medewerkers van de opleiding hebben, hoe uniek en relevant is dit en hoe maak je dat waar?” 

 

Ga aan de slag met Arco!


In het oriëntatie en keuzeproces van studiekiezers speelt communicatie een belangrijke rol. De juiste voorlichting zorgt ervoor dat jongeren een realistisch beeld krijgen en beter kunnen nagaan of een opleiding bij hun dromen en ambities past.

                                                                        Met jouw team bedenkt en bouwt Arco een eigen merkverhaal. Met in de kern een visie, merkwaarden en een belofte. Het merkverhaal helpt intern bij het bepalen van prioriteiten en activiteiten.

                                                                        Het is tevens de rode draad voor alle activiteiten in de student journey. De vertaling van het merkverhaal in een creatief concept maakt de communicatie memorabel, voor jongeren èn de eigen organisatie.

“Welk beeld wil je dat (toekomstige) studenten en medewerkers van de opleiding hebben, hoe uniek en relevant is dit en hoe maak je dat waar?” 


Ga aan de slag met Arco!                                                                                             

In het oriëntatie en keuzeproces van studiekiezers speelt communicatie een belangrijke rol. De juiste voorlichting zorgt ervoor dat jongeren een realistisch beeld krijgen en beter kunnen nagaan of een opleiding bij hun dromen en ambities past

                                                                                          Met jouw team bedenkt en bouwt Arco een eigen merkverhaal. Met in de kern een visie, merkwaarden en een belofte. Het merkverhaal helpt intern bij het bepalen van prioriteiten en activiteiten.

                                                                                          Het is tevens de rode draad voor alle activiteiten in de student journey. De vertaling van het merkverhaal in een creatief concept maakt de communicatie memorabel, voor jongeren èn de eigen organisatie.

“Met welke motivatie zijn studenten aan de opleiding begonnen, hoe ervaren ze de opleiding en hoe benut je deze inzichten voor het verbeteren van je programma en communicatie?”


Onderzoek het met Monique!


Net toen je dacht dat je alles wel wist, weten jongeren je toch weer te verrassen, als je echt met ze in gesprek gaat. Praten met jongeren verveelt nooit en de uitkomst is vaak verrassend en altijd waardevol. Monique slaagt er altijd in om nieuwe inzichten over het studiekeuzeproces en motivaties van jongeren boven tafel te krijgen. Zònder er letterlijk naar te vragen, dat maakt het juist inzichtvol.                                                                                                                                     

Onderzoek kan ook breder worden ingezet, bijv over hoe studenten de opleiding op zichzelf ervaren, hoe aankijken tegen hybride onderwijs, of wat ze van de leeromgeving vinden.

Met die kennis ben je veel beter in staat om al activiteiten, van programma, begeleiding tot en met student journey en communicatie te verbeteren.

“Hoe slaag je er in om studenten te boeien. Wat is daarvoor nodig en hoe voorkom je uitvallers?”


Laat je inspireren door Henno!

                                                                                   

Waarom lijkt het zo dat studenten en motivatie soms moeilijk samengaan. Hoe werkt motivatie precies? En hoe kun je jouw pedagogische vakmanschap als onderwijsprofessionals inzetten bij het aanboren van motivatie?                                                                                                                                                                                       In zijn sessies behandelt Henno verschillende interventies die zorgen voor een goede verbinding met al je studenten in tijden van hybride onderwijs. En hij geeft je tips om ook zelf positief te blijven :-)                                             

Henno’s inspiratiesessies geven je de boost die je als docent wel kan gebruiken.


“Met welke motivatie zijn studenten aan de opleiding begonnen, hoe ervaren ze de opleiding en hoe benut je deze inzichten voor het verbeteren van je programma, student journey en communicatie?”


Onderzoek het met Monique!


Net toen je dacht dat je alles wel wist, weten jongeren je toch weer te verrassen, als je echt met ze in gesprek gaat. Praten met jongeren is waardevol. Monique slaagt er altijd in om nieuwe inzichten over het studiekeuzeproces en motivaties van jongeren boven tafel te krijgen. Zònder er letterlijk naar te vragen, dat maakt het juist inzichtvol. 


Onderzoek kan ook breder worden ingezet, bijvoorbeeld hoe studenten hybride onderwijs ervaren of wat ze van de leeromgeving vinden.

“Hoe slaag je er in om studenten te boeien. Wat is daarvoor nodig en hoe voorkom je uitvallers?”


Laat je inspireren door Henno!


Waarom lijkt het zo dat studenten en motivatie soms moeilijk samengaan. Hoe werkt motivatie precies? En hoe kun je jouw pedagogische vakmanschap als onderwijsprofessionals inzetten bij het aanboren van motivatie?


In zijn sessies behandelt Henno verschillende interventies die zorgen voor een goede verbinding met al je studenten in tijden van hybride onderwijs. En hij geeft je tips om ook zelf positief te blijven :-)

Henno’s inspiratiesessies geven je de boost die je als docent wel kan gebruiken.

“Met welke motivatie zijn studenten aan de opleiding begonnen, hoe ervaren ze de opleiding en hoe benut je deze inzichten voor het verbeteren van je programma, student journey en communicatie?”


Onderzoek het met Monique!

                                                                                          Net toen je dacht dat je alles wel wist, weten jongeren je toch weer te verrassen, als je echt met ze in gesprek gaat. Praten met jongeren is waardevol.                                                                                                                            Monique slaagt er altijd in om nieuwe inzichten over het studiekeuzeproces en motivaties van jongeren boven tafel te krijgen. Zònder er letterlijk naar te vragen, dat maakt het juist inzichtvol.

                                                                                  Onderzoek kan ook breder worden ingezet, bijvoorbeeld hoe studenten hybride onderwijs ervaren of wat ze van de leeromgeving vinden.

“Hoe slaag je er in om studenten te boeien. Wat is daarvoor nodig en hoe voorkom je uitvallers?”


Laat je inspireren door Henno!

                                                                                                Waarom lijkt het zo dat studenten en motivatie soms moeilijk samengaan. Hoe werkt motivatie precies? En hoe kun je jouw pedagogische vakmanschap als onderwijsprofessionals inzetten bij het aanboren van motivatie?

                                                                                              In zijn sessies behandelt Henno verschillende interventies die zorgen voor een goede verbinding met al je studenten in tijden van hybride onderwijs. En hij geeft je tips om ook zelf positief te blijven ;-)

                                                                                    Henno’s inspiratiesessies geven je de boost die je als docent wel kan gebruiken.



Er gaat niets boven persoonlijk contact. Maar je kunt ook kennismaken met Mr. Keating via Teams of Zoomen. En voor een eerste contact is bellen met Arco misschien wel zo makkelijk: 06 – 81 83 37 02.

Er gaat niets boven persoonlijk contact. Maar je kunt ook kennismaken met Mr. Keating via Teams of Zoom, En voor een eerste contact is bellen met Arco misschien wel zo makkelijk: 06 – 81 83 37 02.

Share by: